Omega 3

CardioMK7 - za kosti, srce in ožilje

NOVO
CardioMK7 - za kosti, srce in ožilje
Omega 3 ter vitamina K2 in D3.
14,95 €
V košarico

Neptunovo krilovo olje, najučinkovitejše omega 3

Neptunovo krilovo olje, najučinkovitejše omega 3
Odlična biološka dostopnost omega 3, brez spahovanja, brez konzervansov. Večje pakiranje 40 kapsul.
21,96 €
V košarico

Omega 3

Kaj so omega 3

Omega 3 so večkrat nenasičene maščobne kisline, ki so nujne za naše zdravje. Telo jih ne more izdelovati samo, zato se imenujejo esencialne. Za zdravje človeka so pomembne ALK (alfa-linolenska kislina), ki jo najdemo v rastlinskih semenih (oljih) in EPK (eikozapentaenojska kislina) ter DHK (dokozaheksaenojska kislina), ki se največ nahajata v morskih organizmih (mastne ribe, raki, školjke,...).
Omega 3 so pomembne v vseh življenskih obdobjih.

Pomanjkanje omega 3

Če naše telo ne dobi dovolj omega 3 maščobnih kislin, se pojavi pomankanje. To pa lahko povzroči resne zdravstvene težave.
Določene diete in načini prehranjevanja lahko še dodatno povzročijo pomanjkanje omega 3. Sem spadajo predvsem načini prehranjevanja, ki vsebujejo veliko rdečega mesa in perutnine ali pa diete, ki znatno omejujejo maščobe. Nekatere težave, ki nastanejo zaradi pomankanja omega 3 so težko zaznavne, resnejše pa zahtevajo preverjanje ravni omega 3.
Omega 3 imajo vlogo pri delovanju srca. Tovrstne maščobne kisline povezujemo predvsem s holesterolom in kardiovaskularnimi boleznimi, kot tudi z delovanjem možganov in ohranjanjem vida.

Koliko omega 3 na dan

Priporočen dnevni vnos omega 3 se giblje med 250 mg in 500 mg EPK in DHK. V primeru da jemlete omega 3 v obliki prehranskih dopolnil je treba biti pozoren, da vsebujejo EPK in DHK.

Kako jemati omega 3

Najboljši način, da zadostimo potrebe po omega 3, je uživanje morskih rib trikrat tedensko. V primeru da ne uživamo rib ali morske hrane pogosto, jih je treba nadomestiti z jemanjem prehranskih dopolnil, ki vsebujejo omega 3.

Prehransko dopolnilo omega 3

Poznamo več vrst prehranskih dopolnil, ki vsebujejo omega 3, Najpomembnejši sta ribje olje in krilovo olje.

Ribje olje se v glavnem pridobiva s kuhanjem različnih vrst rib, ki mu sledijo različni procesi prečiščevanja in koncentriranje. Omega 3 kisline so v ribjem olju vezane na trigliceride, ki niso vodotopni, zato se po zaužitju pri mnogih lahko pojavijo prebavne motnje oz. spahovanje. Telo pa te omega 3 težje izkoristi. Ribje olje ne vsebuje antioksidantov, zato mu dodajo konzervanse, da ne postane žarko.

Za razliko je krilovo olje pridobljeno  v hladnem postopku, zato se vsa dragocena hranila ohranijo. Krilovo olje poleg omega 3 kislin vsebuje še fosfolipide, ki so sestavina celičnih membran in omogočajo prehajanje določenih sestavin v in iz celic. Krilovo olje vsebuje tudi holin, ki je esencialna sestavina in ima kompleksno vlogo v telesu. Pomemben je pri sintezi prenašalca živčnih impulzov (acetilholin), pri tvorbi celičnih struktur, prenosu lipoproteinov in metabolizmu homocisteina. Krilovo olje naravno vsebuje tudi antioksidant astaksantin, ki mu daje rdečo barvo in zagotavlja popolno stabilnost brez dodajanja konzervansov. Ker so omega 3 kisline v krilovem olju vezane s fosfolipidi, so deloma topne v vodi, kar jim daje znatne prednosti pred ribjim oljem. Telo pa jih bistveno lažje in hitreje izkoristi.

Krilovo olje pridobivajo iz planktonskih rakcev, ki so na dnu prehranske verige in niso onesnaženi s težkimi kovinami in pesticidi, kot so lahko ribe iz katerih pridobivajo ribje olje.

Razlika med krilovim oljem in ribjim oljem



Kakovostne omega 3 kapsule

Omega 3 kisline je treba jemati redno, zato se splača izbrati kakovosten proizvod.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov. Preberi več V redu

Pridobite 10% popust in nasvete za zdravje


Prijavite se na prejemanje E-novic ter si zagotovite kodo s 10% popustom na vse izdelke.
Najvišja vrednost popusta je lahko do 10 EUR.