Zdravje sečil

AktiUro - brusnica s kislico za zdrava sečila in čist mehur

AktiUro - brusnica s kislico za zdrava sečila in čist mehur
Aktivna kombinacija brusnic in rdeče kislice za vaš mehur in sečila.
12,95 €
V košarico

Prostadur z izvlečki palmeta in buče za moške

Prostadur z izvlečki palmeta in buče za moške
Za moške v zrelih letih, z dvojnim delovanjem.
16,95 €
V košarico

Zdravje sečil

13 nasvetov za zdrav mehur

Zdravje mehurja vpliva na veliko ljudi, le redko pa ljudje govorijo o zdravju mehurja. Vsak dan odrasli ljudje izločijo nekje 1,5 litra urina. Ko se ljudje starajo pa se spremeni tudi mehur.

Na vse faktorje zdravja mehurja ne morete vplivati, lahko pa slediti določenim nasvetom, ki vam bodo pri tem pomagali. Sledite 13 nasvetom za zdravje mehurja.

  1. Pijte zadostno količino vode. Večina zdravih ljudi bi morali spiti med 1,5 do 2 litra tekočine dnevno. Voda je daleč najboljša tekočina za ohranjanje zdravja mehurja. Vsaj polovica vnesene tekočine naj bo voda. Nekateri ljudje morajo piti manj vode zaradi različnih stanj kot so odpoved ledvic ali pa srčne bolezni. Posvetujte se z zdravnikom koliko tekočine je zdravo zaužiti za vas.
  2. Zmanjšajte vnos alkohola in kofeina. Zmanjšati vnos alkohola in hrane in pijače, ki vsebuje kofein (kava, čaj, čokolada, sladke pijače), lahko pomaga pri zdravju mehurja.
  3. Prenehajte kaditi. Če kadite prenehajte kaditi. Če ne kadite ne začet.
  4. Izogibajte se zaprtosti. Uživanje hrane bogate z vlakninami, (kot so polnozrnate žitarice, sadje in zelenjava), uživanje zadostne količine vode in fizična aktivnost lahko pomaga preprečiti zaprtost.
  5. Ohranjajte zdravo telesno maso. Izbiranje zdrave hrane in fizična aktivnost lahko pomaga pri držanju zdrave telesne teže.
  6. Fizična aktivnost. Fizična aktivnost lahko preprečuje problem z mehurjem prav tako z zaprtostjo. Pomaga pa tudi pri vzdrževanju zdrave telesne teže.
  7. Delajte vaje za mišice medeničnega dna. Vaje za medenično dno, znane tudi kot Keglove vaje, pomagajo zadržati urin v mehurju. Vsakodnevne vaje lahko okrepijo te mišice, kar lahko pomaga preprečiti uhajanje urina, ko kihate, kašljate, dvignete stvari, se smejete ali pa imate nenadno željo po uriniranju.
  8. Uporabljajte toaleto ko je potrebno. Poskusite urinirate na vsaj vsake 3 do 4 ure. Držanje urina v vašem mehurju lahko povzroči oslabelost mišic mehurja hkrati pa se poviša tveganje za okužbe mehurja.
  9. Vzemite si dovolj časa ko urinirate, da povsem spraznite mehur. Hitenje pri uriniranju lahko povzroči, da ne spraznite mehurja povsem. Zadrževanje urina v mehurja poviša tveganje za vnetje mehurja.
  10. Bodite sproščeni ko urinirate. Sprostitev mišic okoli mehurja vam bo pomagalo urinirati. Za ženske, ki se ne usedejo na školjko je lahko uriniranje težje. Priporoča se sedeti.
  11. Brišite od spredaj nazaj. Ženske bi morale brisati od spredaj nazaj zato, da bakterije ne pridejo v sečnico. To je še bolj pomembno, če je bila prisotna večja potreba.
  12. Uriniranje po spolnem odnosu. Tako ženske kot moški bi morali urinirati po spolnem odnosu, da izperejo bakterije, ki so morebitno prišle v sečnico.
  13. Nosite bombažno spodje perilo in ohlapna oblačila. Nošenje ohlapnih bombažnih oblačil omogoča zraku, da ohranja območje okoli sečnice suho. Oprijete kavbojke in spodnje perilo iz najlona lahko ujame vlago in pomaga pri rasti bakterij.
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov. Preberi več V redu

Pridobite 10% popust in nasvete za zdravje


Prijavite se na prejemanje E-novic ter si zagotovite kodo s 10% popustom na vse izdelke.
Najvišja vrednost popusta je lahko do 10 EUR.